Sabtu, 18 November 2017

Kelebihan Lelaki Yang Punya Bulu Dada

LiatAjaBagi beberapa wanita, penampilan rambut pada tubuh pria seperti di dada dipandang sebagai karakter maskulin. Namun, ada juga yang menganggap adanya bulu pada bagian yang terlihat menjijikkan.

Tapi, tentu saja, banyak orang, terutama wanita yang tahu tentang keuntungan pria yang memiliki rambut di dada. Apa saja itu? yuk liataja...

Kelebihan Lelaki Yang Punya Bulu Dada


# 1. Tidak mudah 'berkeringat' 
Kenapa lelaki yang berbulu dada tidak mudha berkeringat? Sebenarnya, bulu-bulu di bahagan dada mereka telah menyembunyikan kehadiran keringat supaya tidak jelas kelihatan.

#2 Tidak Dijangkiti Panu 
Kulit yang dilindungi dengan bulu dada menyebabkan peluang untuk lelaki itu dijangkiti oleh berbagai penyakit kulit sangat kecil. Sekiranya anda tidak percaya, cuba lihat pada bahagian ketiak anda. Pernahkah bahagian ini dijangkiti penyakit kurap ataupun panu?

#3 Nampak Jantan
Mereka yang memiliki bulu dada terbukti adalah lelaki tulen. Ini kerana, bulu dada selalunya hanya dimiliki oleh lelaki sahaja. Jika terdapat perempuan yang memiliki bulu dada selebat bulu dada lelaki, mungkin saja perempuan itu adalah bencong atapun separa-wanita atau penyakit langka.

#4 Pelindung Wanita 
Lelaki yang memiliki bulu dada dikatakan menjadi pelindung wanita. Banyak perempuan yang suka dengan lelaki yang dadanya berbulu kerana menganggap bulu dada lelaki itu dapat memberi kasih sayang yang diinginkan. Ada juga yang beranggapan bulu dada boleh membawa rezeki kepada pasangan suami isteri itu jika suami berbulu dadanya.

LiatAja | Sumber: https://www.taikotai.tv/2017/11/12/kelebihan-lelaki-yang-memiliki-bulu-di-dada/

Advertiser