Jumat, 24 April 2015

Tanpa Oplas, Artis Korsel 36 Tahun Ini Masih Cantik Seperti Wanita 20 Tahun

LiatAja ~ Biasanya para seleb Korea yang sudah berusia 30 tahun akan melakukan operasi plastik sehingga selalu tampil feminin dan anggun. Beberapa di antaranya juga lebih memilih untuk membintangi drama sedih, kerana merasa tak sesuai lagi berperanan dalam genre komedi. Salah satu pelakon yang berani membintangi berbagai genre drama dan film adalah Ha Ji-won.

Ha Ji-won
Wajah Ha Ji-won justru semakin imut dan cantik apabila tidak dipulas make up

Terakhir kali, ia muncul dalam drama Empress Ki dan film Chronicle of A Blood Merchant. Meski selalu tampil menawan di depan layar, sebenarnya pelakon satu ini mempunyai wajah yang jelita saat tidak ber-make up.

Ia sering membagi fotonya yang mempesona melalui akaun Instagramnya. Wajahnya sama sekali tak seperti wanita 36 tahun itu masih seperti berusia 20-an tahun.

Ha Ji-won
Sulit dipercaya Ha Ji-won yang berwajah comel ini sudah berusia 36 tahun
Umurnya sudah boleh disebut veteran, namun kerana parasnya yang imut dan seksi, maka ia sering dijadikan model pakaian dalam

Mempamerkan wajah polos dan berpakaian casual, Ha Ji-won benar-benar kelihatan fresh. Boleh jadi wajah mungilnya itu yang membuatnya kelihatan 10 tahun lebih muda. Foto-fotonya kerap menjadi bahan perbincangan para netizen.

LiatAja | Sumber: (JPNN, asiaone)

Advertiser